Dag 6, Dag 7, Dag 8, Dag 9

Har ju glömt några dagar... Så nu får ni alla på en gång! :)

Dag 6 - hur ska en riktig kompis vara

För mig ska en kompis bry sig om en, snäll, omtänksam, rolig, posetiv till det mesta, och mycket mycket fler saker! Har jätte många sånna kompisar, och älskar alla!! <3 <3 <3
Dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Okej! Först skulle jag köpa en iPhone! Helt klart! Sen skulle jag typ shoppa massa. Sen tror jag att jag skulle spara resten tills jag bli stor. Då kan man ju köpa lägenhet. Inte för att en lägenhet bara kostar typ 1 miljon.. Men det skulle ändå vara skit mycket pengar!
Dag 8 - mitt andra namn- och vad jag tycker om det

Asso... Om jag ska vara ärlig, så bryr jag mig inte om vad man heter i andranamn. Man använder ju typ alldrig det. Förutom om man ska gifta sig, och sådär. Haha! Jag heter i alla fall Maria i andranamn. Är väl nöjd? Bryr mig som sagt inte direkt! ;P
Dag 9 - min favorit årstid och varför

SOMMAR! Lätt! Det är varm, man kan bada, sola, det är sommarlov, och MASSA andra possetiva saker med sommaren! Det ända jag inte gillar med sommaren är att det typ åskar jätte mycket! Det är ju as läskigt!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0