Information om mig

Jag heter Karolina, men kallas Karro av både familj och vänner! Jag bor i en lägenhet i typ en ort, by (nej, inte by i alla fall), stad. Vet inte vad det hetet, haha! Jo! Förort heter det kanske..? Äsch! Jag bor i alla fall i Sundbyberg. ;) Haha! Har bott här hela livet, med min 8-åriga lillebror, mamma och pappa. Har även en storebror som är 25. Så att han bor ju såklart inte hemma! ;)
Jag är i alla fall 14 år och älskar att fota, så jag kommer troligtvis lägga upp massa bilder! :)
Nu hoppas, hoppas, hoppas jag verkligen att du som läser det här just nu kommer fortsätta läsa min blogg, och kommer tycker att den är kulig!! :)

Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0